Beached - įkvėpimas iš Australijos: vasaros spindesys, merginų grožis ir tropinių augalų magija

Beached prekės ženklas ypatingas tuo, kad siekia kurti gožį natūraliomis priemonėmis, pasisako už tai, kad grožio kultas išliptų iš įprastų rėmų. Beached įkūrėja mano, jog tai, kokios sau esame gražios vasarą, paplūdimyje, mirkstant bangose ir kaitinant saulei, yra būtent tai, ką norisi perkelti į kasdienybę. Jos kuriami produktai skatina taupyti laiką, atskleisti natūralumą ir grožį perteikti per vasarišką įvaizdį. 

 

Kaip gimė Beached idėja?

Prekės ženklo įkūrėja Meg Gordon, gimusi ir užaugusi Australijoje, persikėlusi gyventi į Didžiąją Britaniją, įprato prie išraiškingo moterų dėvimo kasdienio makiažo. Todėl kartą sugrįžusi į savo gimtąją Australiją ir leisdama laiką paplūdimyje ji suprato, jog australės tiesiog spinduliuoja savo nerūpestingumu ir natūraliu grožiu. Tai įkvėpė sukurti prekinį ženklą, kuris siekia pakeisti požiūrį į grožį, bet ne patį grožį. Beached tikslas - įkvėpti natūraliam, mažai pastangų atimančiam kasdieniam spindesiui, kurį išryškina aukštos kokybės ir itin veiksmingi organiški produktai. 

 

Beached kūrėjai vengia prabangaus "rožinio" įvaizdžio, kad perteiktų produkto unikalumą. Jie renkasi ryškias ir drąsias spalvas, dėmėsį sutelkiant produktų sudėčiai ir kokybei, tausojant gamtą bei naudojant perdirbtas pakuotes. Jų prekės ženklas žaismingas, siekiantis įgalinti "natūralumą", kaip pirmą pasirinkimą. 

 

 

Egzotiška produktų sudėtis

Ne tik produktų idėja, bet ir sudėtis įkvėpta Australijos gamtos. Itin egzotiški augalai ir tropiniai vaisiai, kurių reta Europoje, pasižymi unikaliomis savybėmis, todėl yra patrauklūs ir vertingi kosmetikoje. Vertinantiems natūralią sudėtį, Beached produktai sužavės savo veikliosiomis medžiagomis, išgaunamomis ir tokių vaisių bei augalų, kaip kakadu bei burdekino slyvos, vynuogių sulčių ekstraktai, mango, papajų ir ananasų deriniai, auksinė salikornija ar laukinės australiškos uogos. 

 

Rašyti komentarą